La
flota [de tricicles descapotables grocs a Barcelona], actualment formada per 30
vehicles de gasolina, es reconvertirà en elèctrica. (...) L’objectiu és anar
creixent fins als 50. Paral·lelament, s’aniran retirant els models de gasolina
més antics (...). L’operació és un altre exemple de l’aposta de Barcelona per
aquest sistema de mobilitat, més net i menys sorollós (...).
(...)
La decisió s’ha demorat fins ara perquè, “els models que hi havia al mercat semblaven
cotxes de golf”. Finalment han triat el Renault Twizy, en la versió menys
potent que, com els tricicles originals, té la categoria de ciclomotor (...) i
una velocitat limitada a 45
km/h (...)
La
substitució dels vehicles de gasolina pels vehicles elèctric es fa amb la
col·laboració de Mobecpoint, empresa que disposa de dotze estacions de
recàrrega a la ciutat que sumen un centenar d’endolls, el 70% dels que té
Barcelona per a motos al carrer. La idea és que els nous ‘gocar’ tinguin base
en aquestes estacions (...) a banda d’hotels i el port.
Òscar Muñoz, ‘Gocar’ elèctric, La Vanguardia 3-09-2012.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada