4.1.13

Reconversió de la flota de gocars a gasolina a elèctrics

La flota [de tricicles descapotables grocs a Barcelona], actualment formada per 30 vehicles de gasolina, es reconvertirà en elèctrica. (...) L’objectiu és anar creixent fins als 50. Paral·lelament, s’aniran retirant els models de gasolina més antics (...). L’operació és un altre exemple de l’aposta de Barcelona per aquest sistema de mobilitat, més net i menys sorollós (...).
(...) La decisió s’ha demorat fins ara perquè, “els models que hi havia al mercat semblaven cotxes de golf”. Finalment han triat el Renault Twizy, en la versió menys potent que, com els tricicles originals, té la categoria de ciclomotor (...) i una velocitat limitada a 45 km/h (...)
La substitució dels vehicles de gasolina pels vehicles elèctric es fa amb la col·laboració de Mobecpoint, empresa que disposa de dotze estacions de recàrrega a la ciutat que sumen un centenar d’endolls, el 70% dels que té Barcelona per a motos al carrer. La idea és que els nous ‘gocar’ tinguin base en aquestes estacions (...) a banda d’hotels i el port.
Òscar Muñoz, ‘Gocar’ elèctric, La Vanguardia 3-09-2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada